Δευτέρα 15 Απριλίου 2024

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΙΚΑΡΙΑΣ – ΦΟΥΡΝΩΝ Παράσταση διαμαρτυρίας ενάντια στην αξιολόγηση 16 Απριλίου

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΙΚΑΡΙΑΣ – ΦΟΥΡΝΩΝ
ekpaideutikoi_ikarias_fournwn@yahoo.gr
τηλέφωνο: 6971652659
ΘΕΜΑ: ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Την Τρίτη, 16 Απριλίου, με αφορμή την επίσκεψη συμβούλουαξιολογήτριας στα δημοτικά σχολεία των Ραχών, καλούμε τους εκπαιδευτικούς
της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, την ΕΛΜΕ Ικαρίας, τους Συλλόγους Γονέων,
την Ένωση Γονέων Ικαρίας και τους τοπικούς φορείς να παρευρεθούν :
 έξω από το 2ο Δημ. Σχολείο Ραχών, στις 9.30 και
 έξω από το 1ο Δημ. Σχολείο Ραχών, στις 12.15
για να δηλώσουμε την αντίθεσή μας στην αξιολόγηση!!
Η προσπάθεια της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘΑ να ιδιωτικοποιήσουν την
εκπαίδευση, να κατηγοριοποιήσουν τα σχολεία, να μεταφέρουν το ”κόστος” στους
γονείς, να μετατρέψουν τους εκπαιδευτικούς σε κυνηγούς χορηγών δεν θα περάσει!
Η λεγόμενη αξιολόγηση έρχεται να δείξει με το δάχτυλο τους εκπαιδευτικούς και
τους γονείς, αλλά και τους ίδιους τους μαθητές ως τους μεγάλους υπεύθυνους για
τα αδιέξοδα του σημερινού σχολείου. Ας μη μας κοροϊδεύουν!
Αξιολόγηση σημαίνει κατηγοριοποίηση των σχολείων. Αξιολόγηση σημαίνει
ολοένα μεγαλύτερη υποβάθμιση της εκπαίδευσης. Θέλουμε δημόσια, δωρεάν
και ενιαία εκπαίδευση, χώρους εργασίας με συλλογικότητα, αλληλεγγύη και
παιδαγωγική συνεργασία που προσφέρουν στους μαθητές τους ολόπλευρη
μόρφωση. Δε φοβόμαστε την «αξιολόγηση», αλλά αυτό που θέλουν να
προωθήσουν μέσα από τη λεγόμενη «αξιολόγηση»:
 Εκπαιδευτικούς καθυποταγμένους μέσω της ατομικής αξιoλόγησης,
προκειμένου να αποδεχτούν ένα σχολείο το οποίο διαχρονικά
υποβαθμίζεται για την πλειοψηφία των παιδιών που προέρχονται από
τα χαμηλότερα κοινωνικάστρώματα, που βάζει ακόμα μεγαλύτερα
εμπόδια σε όσα παιδιάθέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους.
 Ένα σχολείο πανάκριβο για την οικογένεια, κατηγοριοποιημένο, που
λειτουργείμε όρους επιχείρησης, μετράέσοδα – έξοδα, αναζητά
πόρους, «χορηγούς» για να διασφαλίσει μία στοιχειώδη λειτουργία. Και
οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται με το πόσο ικανοί μανατζερ είναι ώστε να
προσελκύουν τα απαραίτητα κεφάλαια.
 Εκπαιδευτικούς, που στην πλειοψηφία τους τόσο οι μόνιμοι όσο και οι
χιλιάδες συμβασιούχοι αναπληρωτές καλούνται όλη μέρα να
συμπληρώνουν φόρμες, εκθέσεις και δείκτες αξιολόγησης.
Περιορίζοντας έτσι το χρόνο για την ουσία της δουλειάς μας, την ίδια την
εκπαιδευτική διαδικασία.
 Σχολεία που συγκρίνονται μεταξύ τους και χωρίζονται σε κατηγορίες Α,
Β και Γ, συνδέοντας άμεσα την χρηματοδότηση τους ανάλογα με την
βαθμολογία τους.
 Γονείς που βάζουν το χέρι ακόμα πιο βαθιά στην τσέπη για να
καλύψουν την υποχρηματοδότηση των σχολείων.
Κόντρα στα σχέδια τους, εμείς διεκδικούμε ένα σχολείο που να
αντιστοιχείστις ανάγκες του 21ου αιώνα, προσανατολισμένο στην
ολόπλευρη μορφωτική, ψυχοσυναισθηματική, πολιτιστικήκαι κοινωνική
ανάπτυξη των μαθητών. Με σύγχρονες εγκαταστάσεις, εργαστήρια,
βιβλιοθήκες, γυμναστήρια, αθλητικούς χώρους, χώρους πολιτισμού. Με
σύγχρονα αναλυτικάπρογράμματα, βιβλία, εποπτικάμέσα που θα
βοηθούν στην εκπαιδευτικήδιαδικασία σε αυτήτην κατεύθυνση. Με
εκπαιδευτικούς που θα μπορούν να ζουν αξιοπρεπώς την οικογένειά
τους. Με μείωση του αριθμούτων μαθητών στις τάξεις, αύξηση της
χρηματοδότησης, ουσιαστικές επιμορφώσεις εκπαιδευτικών.
Αγωνιζόμαστε για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, την
παιδαγωγική μας υπόσταση και τα εργασιακά μας δικαιώματα!!!
 Το Δ.Σ του ΣΕΠΕ Ικαρίας Φούρνων κηρύττει μία έως τρεις (1-3) ώρες
στάση εργασίας για όσους συνάδελφους θελήσουν να παρευρεθούν στις
παραστάσεις διαμαρτυρίας την Τρίτη 16 Απριλίου στα Δημοτικά Σχολεία
των Ραχών.
 Επίσης υπενθυμίζουμε ότι είναι σε ισχύ οι τρίωρες (3ωρες) στάσεις
εργασίας που έχει κηρύξει η ΔΟΕ, για τον μήνα Απρίλιο, για την
αποτροπή της υλοποίησης της αξιολόγησης.
Το Δ.Σ
14/4/2024

ΠΗΓΗ:https://ikariologos.gr