Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Π. Καπετανόπουλος: Η μαζική παρουσία κόσμου στο ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΘΩΩΣΕ.

Με τον σύντροφο Πέτρο Καπετανόπουλο και την συντρόφισσα του, γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια. Είναι και οι δυο τους αγωνιστές «διαμάντια» και υπέροχοι άνθρωποι.
Για την δικαστική του περιπέτεια, του Πέτρου, που οφειλόταν σε μια ασφαλίτικη σκευωρία έχουμε αναφερθεί στο μπλοκ μας πολλές φορές. (Μια χαρακτηριστική  ανάρτηση εδώ).



Μετά λοιπόν πολλά δικαστικά ντράβαλα που είχε, επιτέλους γράφτηκε φινάλε στην περιπέτεια του. Ο ίδιος ο Πέτρος θεώρησε ότι έπρεπε να αναφερθεί σ’ αυτό το γεγονός μέσα από την προσωπική του σελίδα στο facebook:

Χθες στο δικαστήριο ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ. Δεν είναι λεκτικό σχήμα, ούτε τσιτάτο.

Εξηγούμαι:

Δεν είμαι ούτε άφοβος, ούτε ήρωας. Η διαμαρτυρία μου το 2012,ήταν μια άμεση αντανακλαστική ενέργεια απέναντι στους μπάτσους που βασάνιζαν έναν άνθρωπο.

Όταν μου χώσανε τις κατηγορίες, ειδικά για τη ληστεία χέστηκα, λέω πού το πάνε αυτοί ρε μαλάκα;

Οι φίλοι που βρεθήκαμε στη μάζωξη μετά τα κελιά της ΓΑΔΑ, θυμούνται έναν άνθρωπο σοκαρισμένο.

Αλλά, στην πορεία αρχίσατε να μπαίνετε όλοι στο παιχνίδι. Οι φίλοι, οι συνάδελφοι, οι σύντροφοι από τα παλιά, η Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης, όσοι οργάνωσαν και συμμετείχαν στις μικροφωνικές, στις εκδηλώσεις, στο φανταστικό διονυσιακό γλέντι, οι 5 χιλιάδες που υπέγραψαν τη διαμαρτυρία, τα σωματεία με τα ψηφίσματα, τα άπειρα μηνύματα συμπαράστασης εδώ μέσα, άνθρωποι που είχα να τους δω πολλά χρόνια, ο κόσμος που ερχότανε στα διαρκώς αναβλημένα δικαστήρια.

Όλα αυτά, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ, ήσασταν που με δυναμώσατε. Και μόνο έτσι πήγα και είπα αυτά που ήθελα, αλλά και ΟΦΕΙΛΑ να πω. Γιατί νομίζω πως το πιο σημαντικό ήταν, που χθες εκφράστηκε ο λόγος της αντίστασης και της αλληλεγγύης.

Μαζί μου ο Παναγιώτης, ο Γιώργος, η Πόπη ως μάρτυρες, ο συνήγορός μου σύντροφος Κώστας Παπαδάκης και δεκάδες άνθρωποι στο ακροατήριο.

Το δικαστήριο, ενώ αποδέχτηκε και στήριξε τις ψευδομαρτυρίες του αξιότιμου κυρίου αστυνομικού, σε μια εξαιρετική πιρουέτα ισορροπίας , υποχρεώθηκε να με απαλλάξει λόγω λέει των «μη ταπεινών ελατηρίων μου».

Είναι σαφές σε όσους βρέθηκαν εκεί, πως πηγαίνανε να μου τη χώσουνε. Εγώ προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία πως η μαζική παρουσία κόσμου στο ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΘΩΩΣΕ.

Τα συγχαρητήρια λοιπόν αξίζουν σε ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ που δώσαμε αυτό τον αγώνα.

Θα σας πω λοιπόν μια κουβέντα που νομίζω δεν την έχετε ξανακούσει: Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!

Να στε καλά.

ΥΓ Στις 27 Ιουνίου δικάζεται ο Τάσος Θεοφίλου. Όσο μπορούμε περισσότεροι, να μαστε εκεί.