Σχόλιο του Βασίλη Πολυχρόνη για το τμήμα της ομιλίας Τσίπρα σήμερα στο Κομμένο, που μίλαγε για εθνική συνεννόηση κατά τη διάρκεια της Αντίστασης:
Κάποιος να πει στον ανιστόρητο...ηγέτη 100ετίας πως μεταξύ ΕΛΑΣ και ΕΔΕΣ
δεν υπήρξε καμιά συνεννόηση παρά μια στιγμιαία συμφωνία για την
ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοπόταμου,την οποία ο ΕΛΑΣ είχε αποφασίσει
έτσι κι αλλιώς να ανατινάξει μόνος του,αλλά οι Εγγλέζοι ζητούσαν
επιτακτικά τη συμμετοχή των δυνάμεων του Ζέρβα στην επιχείρηση.Ακόμα,πως
μπορεί ο ανιστόρητος να μιλάει για εθνική συνεννόηση όταν μετά τη λήξη
του πολέμου ο υποτιθέμενος "σύμμαχος" (Ζέρβας) έγινε ανελέητος κυνηγός
και θύτης,ενώ ο Άρης έγινε θύμα των εκκαθαρίσεων του (μήπως ξέχασε ο
ανιστόρητος πως ο Ζέρβας είχε αναλάβει υπουργός Δημόσιας Τάξης κι είχε
ξαμολήσει τα ταγματαλήτικα σκυλιά της χωροφυλακής να κυνηγούν τον Άρη
στα βουνά?Μήπως ξέχασε πως ο ίδιος ο Ζέρβας ταξίδεψε μέχρι τα Τρίκαλα
για να δει το πτώμα του Άρη και να...πανηγυρίσει για το τρόπαιο
του?Τέλος,μήπως ξέχασε ο ανιστόρητος πως ο Ζέρβας έκανε τα στραβά μάτια
όταν τα φασισταριά του έκοψαν το κεφάλι του Άρη και του Τζαβέλα και τα
κρέμασαν στους φανοστάτες της κεντρικής πλατείας των Τρικάλων?)?
Αν λοιπόν για τον ανιστόρητο η "Βάρκιζα" σημαίνει εθνική
συνεννόηση,τότε...ας έρθει σε "γάμου κοινωνία" με τον Κούλη και τους
άλλους...ρεαλιστές της λήθης (έτσι κι αλλιώς συνεταιρικά τα ψηφίζουν τα
μνημόνια)!Εμείς δεν ξεχνάμε...πρώτα απ' όλα δεν μας αφήνουν οι ψυχές
εκείνων που χάθηκαν από τα χέρια των των ταγματαλητών της δεξιάς να
ξεχάσουμε,δεν μας αφήνουν τα βάσανα,οι κακουχίες και οι εξορίες των
δικών μας ανθρώπων να...συνεννοηθούμε!
#ξεφτίλες
