Τα δείγματα στάλθηκαν για ανάλυση στο Ινστιτούτο Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ), ωστόσο, οι αναλύσεις δεν αναμένεται να ολοκληρωθούν πριν από τις 25 Αυγούστου λόγω καλοκαιρινών αδειών πολλών υπαλλήλων του ινστιτούτου.
Οι πολίτες που έκαναν τις καταγγελίες αναφέρουν ότι στην περιοχή βρίσκονται θαμμένα και βαρέλια με τοξικά υγρά.
Όμως και αυτά που βρέθηκαν ήδη, τοξικά είναι. Οι επιθεωρητές είναι βέβαιοι ότι τα απόβλητα που βρήκαν είναι ιδιαιτέρως επικίνδυνα για την ανθρώπινη υγεία και μπορούν να ρυπάνουν το έδαφος, το νερό και να καταλήξουν στη διατροφική αλυσίδα.
Οι επιθεωρητές θεωρούν ότι το οικόπεδο χρησιμποιείτο παρανόμως ως χωματερή αποβλήτων και θα ασκηθούν ποιινικές διώξεις.
Εκτός από τυ ρύπανση που αφορά τους κατοίκους, ζήτημα τίθεται και για τις συνέπειες στον Ασωπό ποταμό, ένα πολύπαθο ποτάμι που η πολιτεία παλεύει να σώσει από το 2009.
Ο ποταμός κινδυνεύει σοβαρά από την ρύπανση που επήλθε στον υδροφόρο ορίζοντα από τα ακατέργαστα λύματα που διοχετεύουν με παράνομους υπόγειους αγωγούς οι βιομηχανίες της ευρύτερης περιοχής.
ΠΗΓΗ