Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΦΥΓΟΣΤΡΑΤΩΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΩΝ ΝΑΖΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

Για μια ακόμη φορά το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ βρίσκεται στο στόχαστρο της ναζιστικής συμμορίας Χρυσή Αυγή και του βαθέως κράτους. 
Μετά λοιπόν την καταδίκη του μέλους της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ από τη δικαστική εξουσία με δίχρονη φυλάκιση γιατί αποκαλύψαμε τα καψόνια που γίνονται στις Ένοπλες Δυνάμεις εις βάρος των στρατευμένων, έρχεται να πιάσει το νήμα η δολοφονική συμμορία.
Αφού για μεγάλο χρονικό διάστημα προηγήθηκε συντεταγμένη επίθεση εναντίον του ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ από το φασιστικό τύπο και τα αντίστοιχα σαιτ, ακολούθησε την 1/8/2016 ερώτηση στη Βουλή του εκπροσώπου της Παναγιώταρου που θέτει ζήτημα για την καθημερινή δράση μας στις μονάδες.
Ουσιαστικά, στοχοποιώντας το κίνημα των Φαντάρων και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του Φαντάρου Πολίτη με Στολή επιδιώκουν να νομιμοποιήσουν και μονιμοποιήσουν τις βάρβαρες παραβιάσεις των δικαιωμάτων μας, τον Στρατιωτικό Κανονισμό και τις σχετικές διαταγές, πλέον και από ανώτατα στελέχη της Ιεραρχίας, στο όνομα του "ΑΞΙΟΜΑΧΟΥ"!
Το Αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων που καλούνται να δράσουν στο εσωτερικό της χώρας ως κατασταλτική δύναμη των λεγόμενων "ασύμμετρων απειλών" αλλά και στην ευρύτερη ζώνη της Ανατολικής Μεσογείου ώστε να υπερασπιστούν τα στρατηγικής συμφέροντα της άρχουσας τάξης, δεν λογαριάζει δικαιώματα, την υγεία και τις ζωές, στρατιωτών και μόνιμου προσωπικού.
Αιχμή του δόρατος της αντιδραστικής μετάλλαξης των Ενόπλων Δυνάμεων φιλοδοξεί να είναι η ναζιστική συμμορία.
Μάλιστα, ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής κάνει λόγο για διασφάλιση της Πειθαρχίας! 
Αξίζει επομένως να θυμηθούμε και να θυμίσουμε στον Παναγιώταρο τι σημαίνει Πειθαρχία στις Ένοπλες Δυνάμεις για την Χρυσή Αυγή. 
Επιστρέφουμε λοιπόν στο πρόσφατο παρελθόν, όταν το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ είχε αποκαλύψει τη δράση της στον Στρατό και είχε προκαλέσει την παρέμβαση της τότε ΑΝΥΕΘΑ Φ.Γεννηματά.          


ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΘΗΤΕΙΑ 18 ΜΗΝΩΝ ΣΤΑ 18, ΓΙΑ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ Ι5. ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ! ΕΝΑΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΕ Ι5... 


Το γεγονός συνέβη στην κατάταξη του Μάη (2013 Β) στο κέντρο κατάταξης στη Σπάρτη (ΚΕΕΜ). Συγκεκριμένα, την ώρα που εκατοντάδες άτομα παρουσιάζονταν στο κέντρο (και χιλιάδες σε ολόκληρη την Ελλάδα) για να υπηρετήσουν ως ίσοι ανάμεσα σε ίσους, παρουσιάστηκε το φαινόμενο πολλών που επιδίωξαν να πάρουν αναβολή ή και απαλλαγή, το γνωστό Ι5. Αυτό από μόνο του δεν είναι πρωτόγνωρο. Αυτό που μας έκανε εντύπωση δεν ήταν τόσο η πληθώρα ατόμων που προσήλθαν επικαλούμενα ιατρικούς λόγους, υπαρκτούς ή όχι, αλλά το ότι συνέβη από κάποιους που σίγουρα ξενίζουν με την απόφασή τους αυτή καθώς προβάλλονται ως Εθνικιστές και υποστηρίζουν ότι «ο Στρατός σε κάνει Άνδρα». Συγκεκριμένα, γνωστό μέλος της Χρυσής Αυγής Λακωνίας, παρουσιάστηκε εκπρόθεσμα για να ζητήσει την απαλλαγή του από τις στρατιωτικές υποχρεώσεις με οποιονδήποτε τρόπο (δηλαδή “εφευρίσκοντας” οποιαδήποτε ασθένεια ήταν δυνατόν, από τις ψυχιατρικές που χρησιμοποιούνται συνήθως ως άλλοθι, ακόμη και ορθοπαιδικές). 

Σαν να μην ήταν αρκετή η έκπληξή μας από το γεγονός καθαυτό, τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο περίεργα όταν στην εκπρόθεσμη αυτή διαδικασία, ο Χρυσαυγίτης ζήτησε να πάρει την απαλλαγή “εδώ και τώρα”, απειλώντας με οποιοδήποτε τρόπο στρατιώτες και στελέχη του ΚΕΕΜ αλλά και του στρατιωτικού νοσοκομείου της Τρίπολης (411), αν δεν την έπαιρνε. 

Κάποιος θα πίστευε ότι σε αυτό το σημείο θα παρέβαινε η στρατονομία, θα εξεταζόταν κάποια στιγμή ο Χρυσαυγίτης για να διαπιστωθεί αν ευσταθούν οι ισχυρισμοί του και θα αποφαινόταν η αρμόδια επιτροπή απαλλαγών για το αν είναι ικανός να υπηρετήσει ή όχι. Αντίθετα, αυτό που έγινε ήταν ότι έφυγε από το στρατόπεδο (αν και ουσιαστικά λιποτάκτης!), και με αντίστοιχες σωματικές απειλές κατάφερε να πάρει το πολυπόθητο Ι5 από το νοσοκομείο, απειλώντας τόσο το ιατρικό όσο και το στρατιωτικό προσωπικό με προσωπικές επιθέσεις χρησιμοποιώντας την εντοπιότητά του! 

Τα παραπάνω γεγονότα μας δημιουργούν εύλογα τα αντίστοιχα ερωτήματα: 

Πώς γίνεται γνωστοί Χρυσαυγίτες να ζητούν την παράνομη και προκλητική απαλλαγή τους από τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις τη στιγμή που οι υπόλοιποι νέοι κατατάσσονται για να “υπηρετήσουν την πατρίδα”, φυλάνε την παραμεθόριο σε ακραίες συνθήκες σωματικά και ψυχολογικά από τα στελέχη - ομοϊδεάτες του Χρυσαυγίτη; 

Οι κραυγές των νεοναζί για αύξηση της θητείας, ένταση του πολεμικού κλίματος με την Τουρκία και περισσότερες ασκήσεις, στράτευση των γυναικών και στα 18 δεν ισχύουν για τα δικά τους παιδιά; 

Είναι τυχαίο που σε κάθε θάλαμο οι Χρυσαυγίτες γίνονται περίγελος ανάμεσα στους υπόλοιπους φαντάρους, τόσο στα κέντρα εκπαίδευσης όσο και στις μονάδες, με αποτέλεσμα την κοινωνική απομόνωσή τους; 

Πώς γίνεται άτομα σαν το φασιστοειδές να παίρνουν προκλητικά Ι5, χωρίς κανέναν στρατιωτικό ή ιατρικό έλεγχο, τη στιγμή που πραγματικά ασθενείς, ακόμα και εξαθλιωμένοι τοξικομανείς, υποβάλλονται σε εξονυχιστικούς και εξευτελιστικούς ελέγχους, αρνητές στράτευσης κυνηγιούνται με επανειλημμένα στρατοδικεία και εξοντωτικές ποινές; 

Πώς γίνεται τα στελέχη του ελληνικού στρατού που βγάζουν το άχτι τους στους φαντάρους καθημερινά να γίνονται ξαφνικά “γατάκια” μπροστά σε υμνητές του ναζισμού και να εξυπηρετούν κάθε τους απαίτηση, ακόμα και ο διοικητής του ΚΕΕΜ που ουσιαστικά αποφάσισε την παράτυπη αντιμετώπιση του Χρυσαυγίτη; 
Φυσικά, αυτό ισχύει και για κάθε λογής celebrity που κατατάσσεται, από ηθοποιούς και αθλητές μέχρι επιχειρηματίες και βύσματα, αλλά από πότε είναι λογικό να τιμωρείται ο μέσος στρατιώτης που υπηρετεί για ψύλλου πήδημα και να αντιμετωπίζεται ευνοϊκά ο τραμπούκος “για να μη χαλάσει η αρμονία της μονάδας”; Για κορόιδα μας έχουν; 
Από μεριάς μας, θεωρούμε απαράδεκτο το συγκεκριμένο συμβάν αλλά και κάθε αντίστοιχο περιστατικό που συμβαίνει κατά συρροή σε όλα τα κέντρα κατάταξης. Όχι μόνο δείχνει τη σαπίλα αυτών που διοικούν τον Ελληνικό Στρατό, αλλά και πολύ περισσότερο δείχνει την υποκρισία της συμμορίας της Χρυσής Αυγής, που από τη μία πυροδοτούν ένα πολεμοχαρές κλίμα απέναντι σε όποιον δεν είναι ομοαίματος (και στα φτωχά και αδύναμα κοινωνικά στρώματα, να προσθέσουμε εμείς), αλλά από την άλλη τάσσεται με τη λογική της λούφας και το φορτώματος της θητείας στο φαντάρο που κατατάσσεται υποχρεωτικά, μακριά από τη δουλειά του, τις σπουδές του και την οικογένειά του. 
Για μας, ο μόνος τρόπος ήταν και θα είναι πάντα η θητεία με όλα τα δικαιώματα που μας ανήκουν, διεκδικώντας μια ανθρώπινη θητεία με πραγματικό μισθό για την εργασία που προσφέρει ο οπλίτης, κατάργηση των παράνομων υπηρεσιών και καψωνιών που αποφασίζουν διοικητές και στελέχη, τη μη συμμετοχή μας σε ιμπεριαλιστικές αποστολές και ασκήσεις των ΝΑΤΟ-ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ-Ισραήλ, τη δυνατότητα για ελεύθερο συνδικαλισμό στο στρατό όπως και στην πολιτική μας ζωή, αφού δεν είμαστε παρά πολίτες με στολή. Ταυτόχρονα, εκφράζουμε την αντίθεση μας στην υποχρεωτική στράτευση και στο Μισθοφορικό Στρατό, την άρνηση συμμετοχή μας σε Αποστολές Καταστολής Πλήθους». Αλήθεια, η στάση αυτή των φαντάρων πόσο διαφέρει από την τοποθέτηση της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, που ανέχεται τους φασίστες και τους καλύπτει; 
Γιατί τι άλλο αποδεικνύει το πόρισμα με τις λευκές σελίδες των Επιτελείων για τη διείσδυση της δολοφονικής συμμορίας στον Στρατό, που παρουσίασε ο ΥΕΘΑ Δ.Αβραμόπουλος και ο ΑΓΕΕΘΑ Κωσταράκος; 
Ανάγκη επομένως συγκρότησης αντιφασιστικού μετώπου ως πλευρά του κινήματος μέσα στον Στρατό.