Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Ρωσία - Ουκρανία: Ο χάρτης που "δείχνει" πόλεμο

Η συσσώρευση ρώσικων στρατευμάτων στα σύνορα της Ουκρανίας ίσως να υποδεικνύει προετοιμασίες για μια μεγαλύτερη συμβατική στρατιωτική σύγκρουση, σύμφωνα με χάρτη του Institute for The Study of War (ISW) και σίγουρα σηματοδοτεί μια δραματική κλιμάκωση των εντάσεων που θα εχει σημαντικές επιπτώσεις στην Ουκρανία, τονίζει το ISW. 
O χάρτης του ISW δείχνει τα σημεία όπου βρίσκονται ρώσικα στρατεύματα αλλα και την σταδιακή κλιμάκωση. 
Όπως φαίνεται στον χάρτη η Ρωσία έχει αναπτύξει πρόσθετες στρατιωτικές δυνάμεις στα βόρεια, ανατολικά και νότια σύνορα της Ουκρανίας. Απο την στιγμή που ο Ρώσος Υπουργός Άμυνας Σεργκέι Σόιγκου ανακοίνωσε τη δημιουργία τριών νέων τμημάτων στις Δυτικές και Νότιες Στρατιωτικές Επαρχίες, τον Μάιο του 2016, η ρωσική στρατιωτική δραστηριότητα γύρω από την Ουκρανία έχει αυξηθεί.
Η τρέχουσα κρίση κλιμακώθηκε στις 8 Αυγούστου, όταν η Ρωσία κατηγόρησε τις ουκρανικές ειδικές δυνάμεις οτι προσπαθούν να διεισδύσουν στην Κριμαία. Με αυτη την αφορμή η Ρωσία συγκέντρωσε στρατεύματα στη χερσόνησο και στις αποσχισθείσες περιοχές του Ντόνμπας, γράφει το ISW.
Μεταξύ 7- 12 Αυγούστου, η Ρωσία έχει αναπτύξει πρόσθετες ναυτικές και αεροπορικές μονάδες, χερσαίες δυνάμεις καθώς και σύστηματα αεράμυνας S-400 στις 12 Αυγούστου. Η Ρωσία πραγματοποίησε επίσης προκλητικές ασκήσεις στην Υπερδνειστερία στα δυτικά σύνορα της Ουκρανίας.
Η ανάπτυξη των στρατευμάτων της Ρωσίας αποτελεί μια σημαντική επέκταση των δυνατοτήτων προβολής δύναμης της Ρωσίας και ειναι πολύ πιθανό να σηματοδοτεί προετοιμασίες για μεγάλης κλίμακας στρατιωτική σύγκρουση σημειώνει το ISW. 
Η τρέχουσα στάση της Ρωσίας επιτρέπει την διεξαγωγή στρατιωτικών επιχειρήσεων στην Ουκρανία από πολλαπλές κατευθύνσεις, αυξάνοντας την ευπάθεια της Ουκρανίας στα ρώσικα στρατεύματα ή σε δυνάμεις των αυτονομιστών. Έτσι αναγκάζει τον ουκρανικό στρατό να διαχωρίσει τις δικές του δυνάμεις για την αντιμετώπιση πολλαπλών απειλών.
Όπως ήταν αναμενόμενο οι κινήσεις της Ρωσίας έχουν προκαλέσει κινητοποιήσεις στον ουκρανικό στρατό κατι που ενδεχομένως θα επιβαρύνει τις οικονομικές αλλα και τις στρατιωτικές δυνατότητες της Ουκρανίας και συνεπώς θα συνεισφέρει περαιτέρω στην αποδυνάμωση της ήδη ευθραυστης πολιτικής κατάστασης της χώρας.
Institute for the Study of War

1 σχόλιο:

Μπράβο, ρε "παληκάρια της φακής"... Σας συγχαίρω για αυτήν την πολύ καταπλητική πανέξυπνη αίσθηση του χιούμορ που ... νομίζετε πως έχετε !!! Δώστε μου, μερικές Αντρίκιες ειλικρινείς απαντήσεις, όσο σας επιτρέπει να σκεφθείτε ο αποχαυνωτικός, μηδενιστκός Μαρξιστικός - Λενινιστικός - Τροτσκιστικός κρετινισμός σας ; ΠΡΟΣΟΧΗ, ΜΗΝ ΚΑΨΕΤΕ ΚΑΝΑΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ! Αφού μισήτε την Ελλάδα και τους Μη-Αριστερούς / Μη-Εθνομηδενιστές, τί θα λέγατε, αν η αθλήτρια της Ελλάδας ήταν μελαμψή ή ασιάτισσα; Θα την κοροϊδεύατε ως Ελληνίδα, ή θα την στηρίζατε ως μετανάστρια; ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΑ !!! Αν κυβερνούσατε, θα υπόστηρίζατε οικονομικά τις προπονήσεις και τους αγώνες της Βούλας Παπαχρήστου, ή θα την κόβατε από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπως ο Κούβελος ο άντρας της εβραίας ΔΗΘΕΝ δεξιάς Ντόρας; ΣΑΣ ΒΑΖΩ ΔΥΣΚΟΛΑ;;; Θα την δολοφονούσατε, επειδή τα είχε κάποτε με τον ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΚΡΕΤΙΝΟ Κασιδιάρη; Όπως την ηθοποιό Ελένη Παπαδάκη το 1944;;; ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΗΘΕΝ "ΛΑΪΚΑ" ΣΤΗΜΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗΣ;;; "ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ", ΠΑΛΙΟ...ΠΑΠΑΡΕΣ !!! Ποιος "αγωνιστής του ρουφιάνου της Γκεστάπο του Soroz" θα μου απαντήσει;;; Καλώς, δολοφονήσατε την Παπαδάκη ως πράξη φασιστικής τρομοκρατίας; Γουστάρετε τα τσεκούρια και τα αίματα; Σπάω μεγάλη πλάκα με την πάρτη σας, κι αν δεν σας αρέσει ... να πιείτε σταλινικό ξυδάκι! Κι ένα ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ άσχετο, σας άρεσε η ταινία Child 44; Εγώ τη βρήκα πολύ διαφωτιστική ! ΜΟΥ ΚΛΑΣΑΤΕ Τ' ΑΡΧΙΔΙΑ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΚΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ... ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΟΙ !!!

Πόσο πολύ Τσούζει η αληθεια!!! Σας έκαψα τον βεβλαμένο, "αριστερό", διεστραμμένο, τροτσκιστικό ΑΝεγκέφαλο;;; Ξέρω, πως είναι πολύ δύσκολο κι οδυνηρό να σκέφτεσαι και ν'απαντάς για ... εγκλήματα άλλων! Ορίστε, λοιπόν, πάρτε ... στη μάπα κι ένα καλύτερο ευφυλόγημα / σόφισμα ! Έχω μπόλικα "ράμματα για τη γούνα σας", παλιοτόμαρα! Εφ'όσον η ήττα της Βούλας Παπαχρήστου καταρρίπτει τις ΟΝΤΩΣ ΗΛΙΘΙΕΣ ρατσιστικές θεωρίες των κρετίνων, συνεργατών της Κρατικής Ασφάλειας, Χρυσαυγιτών, τί θα λέγατε, αν έπαιρνε το χρυσό; Πως η Χ.Α. έχει "δίκιο"; Επειδή γ@μήθηκε "ένα φεγγάρι" με τον Κασσιδιάρη; Τον πήρε χαμπάρι, πόσο επικίνδυνος παπάρας είναι, και τον παράτησε! Αυτό το "λάθος" είναι για θάνατο; Επειδή δεν ψηφίζει τον AxeL Chiprut Texas ;?; Είναι αριστερός; Εσείς Θα τον ξαναψηφίσετε; Πείτε μου! ΞΥΠΝΗΣΤΕ, και μην διαγράφετε σχόλια, γιατί όσο προσπαθείτε να με φιμώσετε, τόσο εγώ θα φωνάζω την ανθρώπινη δημοκρατική αλήθεια! Όσοι σήμερα καίνε (διαγράφουν) βιβλία, δηλαδή καταργούν την ελευθερία του λόγου, αύριο θα καίνε κι ανθρώπους! Ψάξτε να δείτε ποιος το είπε αυτό!!! Σας εύχομαι ολόψυχα "Καλά Μυαλά" (ψυχική υγεία) και δημοκρατική συνείδηση!!!