Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Ο Πελετίδης και οι απίστευτοι Συριζαίοι!


peletidhsΜόλις διαδόθηκε η είδηση ότι ο δήμος της Πάτρας διοργανώνει και φέτος πρόγραμμα «Δωρεάν Φροντιστήρια για παιδιά οικονομικά αδύναμων οικογενειών» με αρωγό το Σύλλογο PALSO (Σύλλογος Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Νομού Αχαΐας), που κάθε χρόνο απορροφά αφιλοκερδώς μεγάλο αριθμό παιδιών στα φροντιστήρια μέλη του Συλλόγου, άρχισαν οι Συριζαίοι τα νταούλια, τα κλαρίνα και τα βιολιά!
Και στον τάδε δήμο που ο δήμαρχος είναι του ΣΥΡΙΖΑ κάνουν το ίδιο πράγμα και στον δείνα δήμο που τον έχει ο ΣΥΡΙΖΑ εφαρμόζουν ίδιο πρόγραμμα και ούτω καθ’ εξής!
Οι Συριζαίοι κάνουν σαν να μην βρίσκονται στη διακυβέρνηση! Επαίρονται γιατί την ώρα που γδέρνουν τον λαό εφαρμόζουν προγράμματα αφιλοκερδούς διδασκαλίας ξένων γλωσσών και κλαίγονται για την προβολή του Πελετίδη κι όχι των δικών τους δημάρχων! Μα ο Πελετίδης αγωνίζεται να ανατρέψει το σάπιο εκμεταλλευτικό σύστημα που γεννά φτώχεια, ανέχεια, δυστυχία και θάνατο και στην κατεύθυνση αυτή προσπαθεί να κρατήσει όρθιο τον λαό της Πάτρας! Δεν σφάζει από τη μια τον λαό και οργανώνει τα δωρεάν φροντιστήρια από την άλλη για να αυτοπροβληθεί και να εξιλεωθεί, όπως οι Συριζαίοι! Ο Πελετίδης αγωνίζεται μαζί με την παράταξή του για μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.
Οι Συριζαίοι βέβαια μας έχουν συνηθίσει στην θρασύτητα και στην αμετροέπεια κι έτσι δεν θα εκπλαγούμε καθόλου όταν, αφού πρώτα οδηγήσουν στην πείνα τον λαό και διοργανώσουν συσσίτια λιμοκτονούντων, θα θέλουν την προβολή και την εξύμνηση για την φιλανθρωπική τους δράση!
Νάβις