Οι Συριζαίοι κάνουν σαν να μην
βρίσκονται στη διακυβέρνηση! Επαίρονται γιατί την ώρα που γδέρνουν τον
λαό εφαρμόζουν προγράμματα αφιλοκερδούς διδασκαλίας ξένων γλωσσών και
κλαίγονται για την προβολή του Πελετίδη κι όχι των δικών τους δημάρχων!
Μα ο Πελετίδης αγωνίζεται να ανατρέψει το σάπιο εκμεταλλευτικό σύστημα
που γεννά φτώχεια, ανέχεια, δυστυχία και θάνατο και στην κατεύθυνση αυτή
προσπαθεί να κρατήσει όρθιο τον λαό της Πάτρας! Δεν σφάζει από τη μια
τον λαό και οργανώνει τα δωρεάν φροντιστήρια από την άλλη για να
αυτοπροβληθεί και να εξιλεωθεί, όπως οι Συριζαίοι! Ο Πελετίδης
αγωνίζεται μαζί με την παράταξή του για μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση
ανθρώπου από άνθρωπο.
Οι Συριζαίοι βέβαια μας έχουν συνηθίσει
στην θρασύτητα και στην αμετροέπεια κι έτσι δεν θα εκπλαγούμε καθόλου
όταν, αφού πρώτα οδηγήσουν στην πείνα τον λαό και διοργανώσουν συσσίτια
λιμοκτονούντων, θα θέλουν την προβολή και την εξύμνηση για την
φιλανθρωπική τους δράση!
Νάβις