όχι μόνο από έλληνες εργαζόμενους, αλλά πλέον και από αλλοδαπούς, οι οποίοι κάνουν εκκλήσεις για βοήθεια μέσα από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του εξωτερικού. Μια εικόνα ντροπιαστική για τη χώρα μας, που παραπέμπει σε χώρα «μπανανία».
Μέχρι σήμερα, γνωρίζαμε την καταδιωκτική μανία της διεύθυνσης του Καζίνο της Χαλκιδικής απέναντι σε όποιον εργαζόμενο τολμούσε να διεκδικήσει τα ατομικά και συλλογικά δικαιώματά του. Στο παρελθόν, στο στόχαστρο της εταιρείας έμπαιναν συνδικαλιστές, εγκυμονούσες και απλοί εργαζόμενοι, οι οποίοι έβλεπαν την πόρτα της εξόδου με συνοπτικές διαδικασίες, ενώ από την ίδια πόρτα εισέρχονταν οι «αντικατάστατες» εργαζόμενοι από χώρες της Βαλκανικής. Δεν είναι άλλωστε λίγες οι δικαστικές αποφάσεις που έχουν καταδικάσει αυτού του είδους τις καταχρηστικές συμπεριφορές.
Τώρα πλέον, και οι αλλοδαποί εργαζόμενοι φαίνεται ότι έχουν αγανακτήσει με τις πρακτικές που ακολουθεί η διοίκηση του συγκεκριμένου καζίνο. Στην απόγνωσή τους μάλιστα κάνουν αναρτήσεις σε διεθνείς σελίδες του κλάδου απευθύνοντας εκκλήσεις για βοήθεια, ενώ δεν διστάζουν να μιλήσουν για συνθήκες «σκλαβιάς» αφού όπως καταγγέλλουν… άλλα τους υποσχέθηκαν και άλλα διαπιστώνουν.
Μια άλλη πρώην εργαζομένη στο εν λόγω καζίνο από τη Βουλγαρία, η G.M, καταγγέλλει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι πέρυσι, λόγω των ψεύτικων υποσχέσεων προσώπων του καζίνο, τα οποία μάλιστα ονοματίζουν, εξαναγκάστηκαν να αποχωρήσουν πρόωρα από την εργασία τους, ενώ κανείς δεν τους έδωσε τους δεδουλευμένους μισθούς και τα φιλοδωρήματά τους. Σας παραθέτουμε ακολούθως στα αγγλικά τις καταγγελίες της: «We were working in casino Porto Caras with another 3- 4 Bulgarian dealers and the situation was the same how that girl describes it in the group of casino dealers- they lie about the salaries, about the tips, about everything. The general manager that time, Mr. Zamanis, with Mr. Papadakis from the office are promising some money which the dealers never get… All of our Bulgarian group left before June and nobody of us got their salaries and tips. I hope that finally somebody will stop this what is happening there every year !!!»
Οι εργαζόμενοι έχουν ήδη ενημερώσει τα ελληνικά συνδικάτα, ενώ τις επόμενες ημέρες προτίθενται να ζητήσουν και τις παρεμβάσεις της Βουλγάρικης και της Ρουμανικής Πρεσβείας προς το Ελληνικό Υπουργείο Εργασίας, προκειμένου να διασφαλιστούν τα δικαιώματά τους.
Πηγή: ergasianews.gr