Η... κακούργα η καθαρίστρια: Αν είχε σκοτώσει τον άνδρα της θα "έτρωγε" 15 χρόνια στο κακουργοδικείο;
Εξάντλησε κάθε αυστηρότητα το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας. Καταδίκασε σε ποινή κάθειρξης 15 ετών μια γυναίκα 51 ετών γιατί πριν από 20 χρόνια, όταν ήταν 31, πήρε ένα πιστοποιητικό πως είχε φοιτήσει την Ε’ τάξη από το Δημοτικό σχολείο της πόλης όπου ζούσε και προσελήφθη ως καθαρίστρια σε κρατικό παιδικό σταθμό. Επειδή δεν είχε πάει στην τελευταία τάξη του Δημοτικού το πιστοποιητικό θεωρήθηκε πλαστό δεδομένου ότι χρειάζεται απολυτήριο για να καθαρίζεις.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, πριν 20 χρόνια πλαστογράφησε το πιστοποιητικό πως είχε φοιτήσει την Ε’ τάξη, ώστε να φαίνεται πως αποφοίτησε από την Στ’ τάξη. Εκανε το Ε’ - Στ’!
Βάσει των μισθών που εισέπραξε στα 20 χρόνια, η 51χρονη καταδικάστηκε για "πλαστογραφία με ιδιαίτερα μεγάλο όφελος και ζημιά άνω των 150.000 ευρώ σε βάρος του Δημοσίου και απάτη κατ’ εξακολούθηση, κατ’ επάγγελμα και κατά συνήθεια."
Εύλογο είναι το ερώτημα: Αν η... κακούργα η καθαρίστρια είχε σκοτώσει τον άνδρα της θα "έτρωγε" πάνω απο 15 χρόνια στο κακουργοδικείο; Ούτε ο Τσοχατζόπουλος να 'τανε...
Που πάω και στριμώχνομαι στο κακουργοδικείο
Δεν είμαι κάνας διάσημος δα ποινικολόγος
ΠΗΓΗ
Εξάντλησε κάθε αυστηρότητα το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας. Καταδίκασε σε ποινή κάθειρξης 15 ετών μια γυναίκα 51 ετών γιατί πριν από 20 χρόνια, όταν ήταν 31, πήρε ένα πιστοποιητικό πως είχε φοιτήσει την Ε’ τάξη από το Δημοτικό σχολείο της πόλης όπου ζούσε και προσελήφθη ως καθαρίστρια σε κρατικό παιδικό σταθμό. Επειδή δεν είχε πάει στην τελευταία τάξη του Δημοτικού το πιστοποιητικό θεωρήθηκε πλαστό δεδομένου ότι χρειάζεται απολυτήριο για να καθαρίζεις.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, πριν 20 χρόνια πλαστογράφησε το πιστοποιητικό πως είχε φοιτήσει την Ε’ τάξη, ώστε να φαίνεται πως αποφοίτησε από την Στ’ τάξη. Εκανε το Ε’ - Στ’!
Βάσει των μισθών που εισέπραξε στα 20 χρόνια, η 51χρονη καταδικάστηκε για "πλαστογραφία με ιδιαίτερα μεγάλο όφελος και ζημιά άνω των 150.000 ευρώ σε βάρος του Δημοσίου και απάτη κατ’ εξακολούθηση, κατ’ επάγγελμα και κατά συνήθεια."
Εύλογο είναι το ερώτημα: Αν η... κακούργα η καθαρίστρια είχε σκοτώσει τον άνδρα της θα "έτρωγε" πάνω απο 15 χρόνια στο κακουργοδικείο; Ούτε ο Τσοχατζόπουλος να 'τανε...
Η οδοs σανταρόζα - Βασίλης Νικολαίδης
Δεν είν' από επάγγελμα, δεν είν' αυτός ο λόγοςΠου πάω και στριμώχνομαι στο κακουργοδικείο
Δεν είμαι κάνας διάσημος δα ποινικολόγος
ΠΗΓΗ