Οι υποσχεσεις δεν κοστιζουν γι αυτο και η κυβερνηση βαζει τον Πετροπουλο να τις δινει αβερτα .
Και σημερα υποσχεθηκε παλι οτι θα κανει οτι μπορει για να μεινει ζωντανος ο ΕΔΟΕΑΠ .
Δεν ειναι τυχαιο που στην σημερινη συναντηση δεν παρεστη ο κυριος Κατρουγκαλος αφου απο χθες οι Συριζαιοι δημοσιογραφοι που ειχαν μιλησει μαζι του δεν δεσμευονταν οτι η κυβερνηση θα νομοθετησει τον πορο που θα αντικαταστησει το Αγγελιοσημο , αλλα μιλουσαν για ενα μικρο ποσοστο επι των διαφημησεων σε πρωτη φαση και βλεπουμε.
Η πλευρα των εργοδοτων αρνηθηκε κατηγορηματικα την καταβολη εργοδοτικης εισφορας γιατι οπως ειπαν χαρακτηριστικα ....δεν βγαινουν.
Η προταση των Ενωσεων ηταν να βρει τροπο η Κυβερνηση να παρατεινει την καταβολη ποσοστου απο το αγγελιοσημο μεχρι το τελος του χρονου , προκειμενου να βρεθει με τη βοηθεια της αναλογιστικης μελετης , μια κοινα αποδεκτη λυση που να διασωζει το ταμειο.
Το σαιτ ΑΝΑΠΟΔΑ εχει τοποθετηθει εξ υπ αρχης θετικα απεναντι στη διαπραγματευση , με την προυποθεση να θεσμοθετηθει απο την κυβερνηση πορος υπερ του ΕΔΟΕΑΠ ικανος να τον διατηρησει ζωντανο και χωρις να περικοπουν συνταξεις και παροχες.
Κατι τετοιο δεν φαινεται να γινετε και η κυβερνηση συνεχιζει να παιζει το παιχνιδι της γατας με το ποντικο , αφηνοντας εκτεθειμενες τις Ενωσεις που αλλα λενε στις συνεδριασεις και αλλα λενε οταν πανε στην τριμερη , που δεν ειναι τριμερης , αφου το Υπουργειο Εργασιας παιζει με μεγαλη επιτυχια , το ρολο του δεξιου και του αριστερου εποπτη.
Μεντα
ΠΗΓΗ:http://www.anapodos.com/373428782/4183194/posting/%CE%BF%CE%B9-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD?b=A25E7FDCE3042B2A2B1F22BBC477B206EBB94