Σάββατο 4 Αυγούστου 2018

«Έχασα ένα κομμάτι της ζωής μου, αλλά δεν μετανιώνω»


«Έχασα ένα κομμάτι της ζωής μου, το κομμάτι της εφηβείας, το κομμάτι της παιδικής ηλικίας. Νιώθω ότι μου το άρπαξαν» τόνισε η Παλαιστίνια Άχεντ Ταμίμι, που αφέθηκε ελεύθερη προχθές, αφού εξέτισε ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών, επειδή χαστούκισε έναν Ισραηλινό στρατιώτη.
Η ίδια δηλώνει ότι δεν μετανιώνει για την πράξη της. «Πιστεύω ότι αυτή ήταν μια κανονική και φυσιολογική αντίδραση. Οποιοσδήποτε στη θέση μου μάλλον θα έκανε το ίδιο», είπε σήμερα σε δημοσιογράφους από την αυλή του σπιτιού της στο Νάμπι Σαλέχ της Δυτικής Όχθης.
«Και πιστεύω ότι δεδομένων των συνθηκών και της κατάστασης, ναι, το πιθανότερο είναι ότι ακόμη κι αν γνώριζα ότι θα μου κοστίσει οκτώ μήνες στη φυλακή, να το ξαναέκανα», πρόσθεσε η κοπέλα.
Εξήγησε ότι αισθανόταν «πολύ οργισμένη και θυμωμένη», όταν χειροδίκησε κατά του Ισραηλινού στρατιώτη γιατί ο έφηβος ξάδελφός της είχε τραυματιστεί σοβαρά από πλαστική σφαίρα του ισραηλινού στρατού.
Σε συνέντευξη Τύπου μετά την απελευθέρωσή της την Κυριακή δήλωσε ότι θέλει να γίνει δικηγόρος για να συνεχίσει με αυτό τον τρόπο τη μάχη της κατά της ισραηλινής κατοχής.
«Θα σπουδάσω νομικά για να μπορέσω να υπερασπιστώ τον παλαιστινιακό σκοπό σε όλα τα διεθνή φόρα και να μπορέσω να εκπροσωπήσω τους κρατούμενους», είπε η 17χρονη.
«Η φυλακή μου δίδαξε πολλά πράγματα. Κατάφερα να βρω τον σωστό τρόπο να περάσω το μήνυμα της πατρίδας μου», τόνισε η έφηβη, που έγινε σύμβολο για τον αγώνα των Παλαιστινίων ενάντια στις παραβιάσεις των Ισραηλινών.
Η ίδια προέρχεται από μια οικογένεια γνωστή για τη μάχη της κατά της ισραηλινής κατοχής και πριν το γνωστό συμβάν είχε εμπλακεί σε πολλά επεισόδια με Ισραηλινούς στρατιώτες, κάποια από τα οποία είχαν κάνει τον γύρο του κόσμου.
efsyn.gr